Možnosti platby

1) Převod na bankovní účet

Peníze prosím převeď na číslo účtu 1553905023/3030 (Kč) nebo 1553905015/3030 (EUR). Jako variabilní symbol uveď kód objednávky nebo napiš svoje jméno do zprávy pro příjemce. Veškeré informace k platbě ti přijdou mailem po potvrzení objednávky. Zboží odesíláme většinou ihned po přijetí platby.

2) Platební karta

Bezpečná platba přes platební bránu ThePay. Veškeré údaje o tvojí kartě procházejí skrytě přes platební bránu, k nám se nedostanou. Zboží odesíláme většinou ihned po přijetí platby.

3) Dobírka

Klasická platba na dobírku. Zaplatíš v hotovosti kurýrovi při převzetí balíčku.

4) Hotově u nás ve skladu v Praze

Zaplatit u nás ve skladu můžeš v hotovosti, karty bohužel nepřijímáme.

Možnosti dopravy

1) Přepravní společnost GLS

Používáme dopravce GLS - ekologicky neutrální přepravu ThinkGreen. Zásilka k tobě dorazí většinou druhý den po odeslání. Poštovné stojí 90 Kč bez dobírky nebo 120 Kč s dobírkou. Poštovné na všechny slackline sety je po Čechách ZDARMA. Při objednávce nad 5000 Kč je poštovné po Čechách ZDARMA.

2) Osobní převzetí v Praze

Jestli se chceš zastavit osobně u nás ve skladu, mrknout jak to u nás chodí a třeba se i na něco zeptat, tak se zastav. Prosíme jen po předchozí domluvě, ať se nemineme třeba cestou na oběd :) Kudy k nám?

Zasílání na Slovensko

Rádi ti cokoli pošleme na Slovensko. Cena poštovného je 9€ a zaplatit můžeš převodem nebo kartou přes platební bránu Thepay. Nech sa páčí!

Zasílání do ostatních států

Posíláme do celého světa. V EU využíváme služby společnosti GLS, mimo EU posíláme s DHL. Více informací najdeš tady

Vše o nákupu

Taky tak neradi čtete obchodní podmínky? Máme to stejně, přesto tě prosíme o přečtení následujících řádků.

BEZPEČNOSTNÍ UPOZORNĚNÍ

  • Ano, je to tak, slackline může být životu nebezpečný. Stejně jako jízda autem, drezura gibona bělobradého nebo otvírání konzervy s fazolemi. Provozovatelé obchodu slackshop.cz nemůžou nést odpovědnost za případné škody na zdraví či majetku vzniklé provozováním slacklingu. Provozovatelé nepřijímají odpovědnost za následky nesprávného používání výrobků, nebo používání výrobků poškozených.
  • Veškeré vybavení a výrobky na slackline jsou výhradně určeny k použití do 1 metru nad zemí. V žádném případě nejsou určeny na highline.
  • Každý uživatel jedná na vlastní nebezpečí, dbej proto při provozování slackliningu zvýšené opatrnosti a pečlivě čti návody k výrobkům a bezpečnostní upozornění. 


ZÁKLADNÍ PRAVIDLA NÁKUPU

  • Při nákupu v našem obchodě se můžeš (ale nemusíš) registrovat. Registrací získáš přístup do svého účtu, uvidíš historii objednávek a máš přístup ke slevám a akcím z první ruky.
  • Každá objednávka je považována za závaznou.
  • Vyhrazujeme si právo zrušit objednávku, zejména v případě dlouhodobé nedostupnosti objednaného produktu. Nestává se to často a vždycky se okamžitě pokusíme najít nějaké alternativní řešení.
  • Všechny ceny jsou včetně DPH 21 %. Jsme plátci DPH, platíme daně, třídíme odpad, chodíme k volbám, alkohol pijeme střídmě. Změna cen je vyhrazena.
  • Vážíme si tvojí důvěry v náš obchod a chráníme tvoje data před zneužitím dle platných zákonů České republiky. Veškeré od tebe získané údaje slouží výhradně k vnitřním potřebám našeho obchodu a nejsou sdělovány třetím osobám. Výjimku představují dopravci, kterým data předáváme v minimálním možném rozsahu nutném k bezproblémovému dodání zásilky. Bez toho by to nešlo, žejo.
  • Pokud chceš odebírat novinky emailem, musíš to výslovně povolit ve svém účtu. Nevyžádaný spam nás taky nebaví, takže od nás ho nečekej.


POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY, EXPEDICE

  • Každá objednávka je potvrzena zpětným emailem.
  • Pokud je zboží skladem, což většinou je, odesíláme objednávky zpravidla hned druhý pracovní den, nejpozději do 1-2 pracovních dnů po obdržení objednávky a to prostřednictvím společnosti GLS. Na zásilku uvedeme tvoje telefonní číslo, aby tě dopravce mohl kontaktovat.
  • Při platbě převodem odesíláme zboží až po připsání platby na náš účet, to dá rozum.
  • V případě, že nebudeme schopni zboží dodat v rozumném termínu, například z důvodu vyprodání zásob, neprodleně tě budeme informovat. Preferujeme emailovou komunikaci, ať je to "černý na bílým" :)
  • O odeslání zboží tě budeme informovat dalším emailem. To už bude skoro úplná sbírka co?
  • Ihned po převzetí zásilky od dopravce prosím zkontroluj její obsah; v případě, že je zásilka nekompletní nebo poničená, hezky kurýrovi poděkuj, odmítni zásilku převzít, sepiš reklamační protokol nebo zásilku vyfoť a kontaktuj nás. Ihned to začneme řešit.

REKLAMACE

Stane li se ta nepříjemná věc, že některý z našich výrobků nefunguje zcela podle tvých představ, nebo s ním nebudeš 100% spokojený(á), tak se ozvi. Ideálně na náš email info@slackshop.cz. Prosím dej nám vědět před tím, než výrobek pošleš zpět. Velkou část problémů jsme schopní vyřídit na dálku.

TEĎ TA STROHÁ ČÁST:

  • Zákazník je povinen ihned po převzetí zásilky zboží prohlédnout a neprodleně oznámit případné závady výrobku na info@slackshop.cz. Doporučujeme zboží prohlédnout ještě za přítomnosti kurýra. Na případné nesrovnalosti v obsahu zásilky je nutné ihned upozornit, případně sepsat protokol o poškození zásilky, zásilku vyfotit atp. 
  • Na zboží je standardní záruka 24 měsíců.
  • Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení textilních a kovových částí. Na reklamace tohoto typu nebude brán zřetel. Pečlivě čtěte návod, můžete tak prodloužit životnost výrobků.
  • Reklamované zboží musí být kompletní, v zásilce by měla být přiložena faktura, adresa a číslo účtu na které budou případně vráceny peníze.
  • Provozovatelé obchodu slackshop.cz nepřebírají odpovědnost za škody vyplývající z provozování slackliningu ani za škody způsobené nesprávným používáním výrobků.

EET

Musíme zde uvést, že "podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin." Nojo.

OBCHODNÍ PODMÍNKY

Kompletní znění obchodních podmínek najdeš tady. Při řešení reklamací, sporů a problémů se na obchodní podmínky neodkazujeme (nevymlouváme). Snažíme se vše vyřešit ke spokojenosti zákazníka.